BEZ POPLATKOV – Objednávky sú oslobodené od cla a budú doručené priamo k vašim dverám!
Natural Lashes

Zákaznícky servis

Túto sekciu podpory sme vytvorili, aby sme vám pomohli získať okamžité odpovede na najčastejšie otázky, ktoré sme v priebehu rokov dostali.

Prečo nemôžem odoslať objednávku?

Ak nemôžete odoslať objednávku, skontrolujte nižšie uvedené situácie. Možno vám pomôže jedno z vysvetlení.

Skontrolujte, či ste v nákupnom košíku zvolili spôsob doručenia a platby.

V nákupnom košíku nad produktmi máte malý formulár, kde musíte zaškrtnúť, kam chcete, aby sme vám produkty doručili, akým spôsobom chcete prijať objednávku a ako chcete za produkty zaplatiť. V prípade, že ste zabudli zaškrtnúť jednu z možností potrebných na dokončenie objednávky, v tomto formulári budete mať červený pásik a šípku, ktorá vám ukáže, kde ste nič nezaškrtli.

Skontrolujte, či sú všetky produkty v nákupnom košíku skladom.

Produkty, ktoré sú na sklade, sa môžu vypredať ešte pred odoslaním objednávky. Ak niektorý z produktov, ktoré ste pridali do košíka, už nie je vôbec dostupný alebo už nemáme na sklade požadované množstvo, naša stránka vás upozorní označením produktu žltým pásom a umožní vám automaticky upraviť množstvo k dispozícii na sklade alebo odstráňte produkt z nákupného košíka, aby ste mohli dokončiť objednávku.

Vybrali ste viac darčekov, ako je povolené pre hodnotu vašej objednávky.

Táto situácia nastane, keď do nákupného košíka pridáte niekoľko produktov, vyberiete darčeky, ktoré môžete dostať, potom si niektoré produkty rozmyslíte a odstránite ich z košíka. Ak je počet Vami vybraných darčekov príliš veľký, naša stránka vás upozorní označením darčekov žltým pásom a umožní vám vymazať prebytočné darčeky z nákupného košíka, aby ste mohli dokončiť objednávku.

Skontrolujte, či je pre vašu objednávku dostupná platba na dobierku.

Ak pre vašu objednávku nie je k dispozícii dobierka, naša stránka vás upozorní správou označenou červeným pásom. Pre odoslanie objednávky je potrebné zmeniť spôsob platby a zvoliť platbu kartou.

Tiež by vás mohlo zaujímať:

•  Musím sa pri objednávke registrovať?
•  Ako môžem zadať objednávku?
•  Môžem platiť na dobierku?
•  Chcem znova vidieť zoznam otázok