Túto sekciu podpory sme vytvorili, aby sme vám pomohli získať okamžité odpovede na najčastejšie otázky, ktoré sme v priebehu rokov dostali.
Aký je stav mojej objednávky?
Aby sme mohli nájsť vašu objednávku, potrebujeme číslo vašej objednávky. Číslo objednávky pozostáva zo 6 číslic a nájdete ho ako v e-maile s potvrdením objednávky, tak aj v SMS, ktorú ste dostali pár minút po odoslaní objednávky.
Ak nemôžete nájsť číslo svojej objednávky, napíšte nám nejaké podrobnosti o vašej objednávke do formulára nižšie. Jeden z kolegov Digitálneho zákazníckeho servisu sa pokúsi identifikovať objednávku a kontaktovať vás s novinkami prostredníctvom e-mailu.
Tiež by vás mohlo zaujímať:
• Aké sú poplatky za dopravu?
• Ako dlho trvá, kým príde objednávka?
• Ako môžem zrušiť objednávku?
• Ako môžem zmeniť produkty v objednávke?
• Dodávate do iných krajín?
• Ako môžem odstrániť alebo upraviť produkty v nákupnom košíku?
• Chcem znova vidieť zoznam otázok