BEZ POPLATKOV – Objednávky sú oslobodené od cla a budú doručené priamo k vašim dverám!
Natural Lashes

Zákaznícky servis

Túto sekciu podpory sme vytvorili, aby sme vám pomohli získať okamžité odpovede na najčastejšie otázky, ktoré sme v priebehu rokov dostali.

Ako môžem zmeniť produkty v objednávke?

Vaše objednávky sú odoslané do niekoľkých hodín od odoslania. Výnimkou sú samozrejme víkendy a štátne sviatky, kedy naši doručovatelia nepracujú. Takí efektívni môžeme byť len vtedy, keď budeme sledovať jasný a dobre zavedený logistický tok.

Zmena čo i len jedného produktu v objednávke zahŕňa stornovanie faktúry, zrušenie dokladu AWB, prerobenie faktúry a opätovné vytvorenie dokladu AWB.

Okrem týchto vecí, ak už bola objednávka pripravená na doručenie, zmena objednávky znamená nájdenie krabice, jej rozbalenie, pridanie produktu a jeho opätovné zabalenie. Všetky tieto veci zdržujú expedíciu ďalších objednávok a často nechávajú priestor na prípadné chyby.

Preto pridávanie produktov do objednávky, ich zmenu/nahradenie alebo odstránenie produktu z objednávky je možné vykonať len zrušením celej objednávky a jej opätovným vykonaním.

Ak nevyhnutne potrebujete zmeniť objednávku, dajte nám vedieť prostredníctvom formulára nižšie, aby sme ju mohli čo najskôr zrušiť:

Tiež by vás mohlo zaujímať:

•  Aký je stav mojej objednávky?
•  Aké sú poplatky za dopravu?
•  Ako dlho trvá, kým príde objednávka?
•  Ako môžem zrušiť objednávku?
•  Dodávate do iných krajín?
•  Ako môžem odstrániť alebo upraviť produkty v nákupnom košíku?
•  Chcem znova vidieť zoznam otázok