BEZ POPLATKOV – Objednávky sú oslobodené od cla a budú doručené priamo k vašim dverám!
Natural Lashes

Zákaznícky servis

Túto sekciu podpory sme vytvorili, aby sme vám pomohli získať okamžité odpovede na najčastejšie otázky, ktoré sme v priebehu rokov dostali.

Aký je stav mojej objednávky?

Aby sme mohli nájsť vašu objednávku, potrebujeme číslo vašej objednávky. Číslo objednávky pozostáva zo 6 číslic a nájdete ho ako v e-maile s potvrdením objednávky, tak aj v SMS, ktorú ste dostali pár minút po odoslaní objednávky.

Ak nemôžete nájsť číslo svojej objednávky, napíšte nám nejaké podrobnosti o vašej objednávke do formulára nižšie. Jeden z kolegov Digitálneho zákazníckeho servisu sa pokúsi identifikovať objednávku a kontaktovať vás s novinkami prostredníctvom e-mailu.

Tiež by vás mohlo zaujímať:

•  Aké sú poplatky za dopravu?
•  Ako dlho trvá, kým príde objednávka?
•  Ako môžem zrušiť objednávku?
•  Ako môžem zmeniť produkty v objednávke?
•  Dodávate do iných krajín?
•  Ako môžem odstrániť alebo upraviť produkty v nákupnom košíku?
•  Chcem znova vidieť zoznam otázok