Túto sekciu podpory sme vytvorili, aby sme vám pomohli získať okamžité odpovede na najčastejšie otázky, ktoré sme v priebehu rokov dostali.
Ako môžem zmeniť produkty v objednávke?
Vaše objednávky sú odoslané do niekoľkých hodín od odoslania. Výnimkou sú samozrejme víkendy a štátne sviatky, kedy naši doručovatelia nepracujú. Takí efektívni môžeme byť len vtedy, keď budeme sledovať jasný a dobre zavedený logistický tok.
Zmena čo i len jedného produktu v objednávke zahŕňa stornovanie faktúry, zrušenie dokladu AWB, prerobenie faktúry a opätovné vytvorenie dokladu AWB.
Okrem týchto vecí, ak už bola objednávka pripravená na doručenie, zmena objednávky znamená nájdenie krabice, jej rozbalenie, pridanie produktu a jeho opätovné zabalenie. Všetky tieto veci zdržujú expedíciu ďalších objednávok a často nechávajú priestor na prípadné chyby.
Preto pridávanie produktov do objednávky, ich zmenu/nahradenie alebo odstránenie produktu z objednávky je možné vykonať len zrušením celej objednávky a jej opätovným vykonaním.
Ak nevyhnutne potrebujete zmeniť objednávku, dajte nám vedieť prostredníctvom formulára nižšie, aby sme ju mohli čo najskôr zrušiť:
Tiež by vás mohlo zaujímať:
• Aký je stav mojej objednávky?
• Aké sú poplatky za dopravu?
• Ako dlho trvá, kým príde objednávka?
• Ako môžem zrušiť objednávku?
• Dodávate do iných krajín?
• Ako môžem odstrániť alebo upraviť produkty v nákupnom košíku?
• Chcem znova vidieť zoznam otázok