Túto sekciu podpory sme vytvorili, aby sme vám pomohli získať okamžité odpovede na najčastejšie otázky, ktoré sme v priebehu rokov dostali.
Ako môžem zrušiť objednávku?
Vďaka efektívnosti nami implementovaného logistického toku sú vaše objednávky expedované do niekoľkých hodín od odoslania. Výnimkou sú samozrejme víkendy a štátne sviatky, kedy naši doručovatelia nepracujú.
Objednávku môžete zrušiť až do jej prevzatia kuriérom.
Po prevzatí objednávky kuriérom ju už nie je možné stornovať. Môžete ju samozrejme odmietnuť, keď sa k vám dostane, ale musíte vedieť, že keď objednávku odmietnete, prenášate na nás povinnosť zaplatiť dopravu. Z tohto dôvodu, v závislosti od vašej histórie objednávok, môže byť po odmietnutí objednávky obmedzená možnosť vyplatiť vrátenie peňazí kuriérovi. Naďalej budete môcť zadávať objednávky na našej webovej stránke tak, že ich zaplatíte vopred kartou.
Ak potrebujete zrušiť objednávku, vyplňte prosím nasledujúci formulár:
Tiež by vás mohlo zaujímať:
• Aký je stav mojej objednávky?
• Aké sú poplatky za dopravu?
• Ako dlho trvá, kým príde objednávka?
• Ako môžem zmeniť produkty v objednávke?
• Dodávate do iných krajín?
• Ako môžem odstrániť alebo upraviť produkty v nákupnom košíku?
• Chcem znova vidieť zoznam otázok